اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
683 مناظر
نے متفرق میں

کہتے ہیں اور حقیقت بھی ہے کہ آج انگلش سائنس اور ٹیکنالوجی کی زبان ہے تو ایسے میں کسی قوم یا ملک کے لئے انگلش کے بغیر ترقی کرنا ممکن ہے؟یا انگلش کے بغیر ترقی نا گزیر ہے۔

1 جوابات

0 ووٹس
(1.0ہزار پوائنٹس) نے

انگریزی کے بغیر ترقی کرنا ناممکن نہیں ہے، لیکن اس میں سہولت اور آسانی مل جاتی ہے، اور یہ کوئی عیب نہیں ہے، کیونکہ اس وقت انگریزی ایک بین الاقوامی زبان بن چکی ہے اور انگریزی درست طور پر جاننے والا جدید تحقیقات سے جلد آگہی حاصل کرلیتاہے لیکن اپنی پہچان کو کبھی نہیں کھونا چاہیے
ویسے سب سے بہتر تو یہ ہوتا ہے کہ
اپنی دنیا آپ پیدا کراگر زندوں میں ہے

بہر حال اب انگریزی میں اتنا مواد موجود ہے اگر کوئی اس کو پس پشت ڈال کر ترقی کرنا چاہے تو وہ اتنا آگے تک نہیں پہنچ سکتا، اس لئے موجودہ صورتحال میں یہی بہتر ہے کہ انگریزی کے کام کو اپنی زبان میں منتقل کرنے کے ساتھ ساتھ جو کام ہوچکا ہے اس سے آگے سے شروع کیا جائے

اور ایک اصلاح آپ کے پیغام کے اندر
ناگزیر کا مطلب ضروری ہوتاہے ، یعنی آپ کو اس طرح لکھنا چاہیے تھا کہ
کیا حصولِ ترقی کے لئے انگریزی ناگزیر ہے

نے
شکریہ منا بھائی

متعلقہ سوالات

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

648 سوالات

784 جوابات

409 تبصرے

456 صارفین

...