اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
87 مناظر
نے قانونی مسائل میں
کسی لڑکی سے شادی کا وعدہ کرنا لیکن بعد میں شادی نہ کرنا یا مکر جانا اس کے بارے میں قانون کیا کہتا ہے؟

1 جوابات

+1 ووٹ
(7.2ہزار پوائنٹس) نے
السلام علیکم!
وعدہ خلافی کو اسلام میں ایک جرم کی نظر سے ہی دیکھا گیا ہے اور اسے ناپسندیدہ قرار دیا گیا ہے۔ اور قانون کی نظر میں بھی وعدہ خلافی کو اچھی نظر سے نہیں دیکھا جاتا۔
لیکن اس کے ساتھ ساتھ یہ بھی دیکھنا ہوگا کہ جس کام کا وعدہ کررہے ہیں وہ کام خود شریعت کی نظر میں کیسا ہے؟ جیسا کہ اوپر آپ نے ذکر کیا کہ کسی لڑکی کے ساتھ شادی کا وعدہ کرنا۔ اس کی کئی صورتیں ہوسکتی ہیں۔ ایک صورت وہ ہے کہ جو ہمارے معاشرے میں عام طور پر چلتی ہے اس کو شریعت بری نظر سے دیکھتی ہے اور اسے حرام بھی قرار دیا گیا ہے۔
جبکہ ایک صورت وہ ہے جسے حلال فعل کے طور پر جانا جاتا ہے۔ مثلاً پیغام نکاح یا منگنی وغیرہ۔ اس صورت میں یقیناً وعدے کی پاسداری ضروری ہے۔

متعلقہ سوالات

0 ووٹس
1 جواب 367 مناظر

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

657 سوالات

788 جوابات

409 تبصرے

757 صارفین

...