اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
2.2ہزار مناظر
نے اردوجواب میں
دو تین روز سے زبان کی سائیڈ پر چھوٹے چھوٹے دو چھالے بن گئے ہیں جن کی وجہ سے بات کرتے ہوئے جب زبان داڑھوں سے ٹکراتی ہے تو بہت درد ہوتا ہے اور کھانے سے بھی عاجز ہوں۔اس مسئلے کا گھریلو حل بتائیں۔

1 جوابات

0 ووٹس
نے
زُبان پہ یا منہ میں چھالوں کے لیے ایک دوا بہت ہی کارگر رہتی ہے۔ اکثر پنسار سٹورز پر دستیاب ہے۔ ایک سُرح رنگ کی مائع دوا ہے ویسے تو عام طور پر ہمارے گھر میں بطور گیس کُشا استعمال ہوتی ہے مگر دیگر کئی امراض میں مُفید ثابت ہوتی ہے۔ گیس کی شکایت میں آدھے کپ پانی میں دو چائے کے چمچ ڈال کر پی جاتی ہے۔ اور منہ کے چھالوں کے لیے خالص ہی اُن چھالوں پر لگائی جاتی ہے۔ دوا کانام ’’ اکسیر احمر ‘‘ ہے۔ میرے خیال میں یہ ہر گھر میں ہونی چاہیے۔ آزمائش شرط ہے کسی بھی پنسار سٹور سے حاصل کی جا سکتی ہے

متعلقہ سوالات

0 ووٹس
1 جواب 310 مناظر
0 ووٹس
1 جواب 3.0ہزار مناظر
0 ووٹس
5 جوابات 708 مناظر
0 ووٹس
1 جواب 1.3ہزار مناظر

السلام علیکم!

ارود جواب پرخوش آمدید۔

کیا آپ کے ذہن میں کوئی ایسا سوال ہے جس کا جواب جاننا چاہتے ہیں؟ اگر ہاں! تو آپ بالکل درست جگہ آئے ہیں۔ کیونکہ اردو جواب پر فراہم کیے جاتے ہیں آپ کے سوالات کے جوابات، وہ بھی انتہائی آسان لفظوں میں۔ سوال خواہ کتنا ہی مشکل کیوں نہ ہو مگر ہمارے ماہرین کیلئے کچھ بھی مشکل نہیں۔ تو ابھی اپنا سوال پوچھیے اور جواب حاصل کیجئے۔

اگر آپ بھی اردو جواب پر موجود کسی سوال کا جواب جانتے ہیں تو جواب دے کر لوگوں میں علم بانٹیں، کیونکہ علم بانٹے سے ہی بڑھتا ہے۔ تو آج اور ابھی ہماری ٹیم میں شامل ہوں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

733 سوالات

790 جوابات

411 تبصرے

410 صارفین

...