اردو جواب پر خوش آمدید

0 ووٹس
257 مناظر
نے پوچھا اردوجوابمیں

 

یہ لفظ درد کیا ہے؟
کیا آپ کو درد ہوتا ہے اور کیا جسم پر چوٹ لگنے سے ہی درد ہوتا ہے۔۔

1 جوابات

0 ووٹس
نے جواب دیا

 

درد کیا ہے؟
اس کی تعریف میرے خیال میں تو یونہی کی جاسکتی ہے کہ"درد ایسی کیفیت کا نام ہے جسے چھپانا اور برداشت کرنا بہت مشکل ہوتا ہے،ایسی کیفیت جو ہمیں تکلیف میں مبتلا کر دیتی ہے ہم اسے جلد از جلد چھٹکارا پانے کی کوشش کرتے ہیں"
ہاں میں ایک زندہ انسان ہوں مجھے درد ہوتا ہے،اور بہت شدید ہوتا ہے۔
جسم پر چوٹ لگنے کا درد ہوتا ہے اور اس کی شدت چوٹ کی نوعیت پر منصر ہے۔۔ لیکن درد اس کے علاوہ بھِی ہے ۔۔اور میرے نزدیک جسمانی چوٹوں سے زیادہ جذباتی چوٹوں اور دل پر لگنے والی چوٹوں کا درد کہیں زیادہ ہوتا ہے۔۔جسمانی چوٹوں کا درد برداشت کیا جا سکتا ہے لیکن دل پر لگنے والی چوٹیں اتنا شدید درد پیدا کرتی ہیں کہ اس درد کی شدت کو برداشت کرنا ناممکن ہو جاتا ہے اور بھری محفل میں آنکھوں سے ٹپکتے آنسوئوں کی شکل میں یہ درد بہنے لگتا ہے۔۔۔
جیو نیوز پر حامد میر کے پروگرام جو لاپتہ افراد کے بارے جاننے سے متلعق تھا کو دیکھتے ہوئے مجھے اسی کیفیت سے دوچار ہونا پڑا۔۔ایک پانچ چھے سالہ معصوم بچی جو شائد اپنے لاپتہ والد کے بارے میں بات کر رہی تھی اور اس کی انکھوں سے عیاں درد نے میرے دل پر ایسی چوٹ لگائی کہ میں ہوٹل میں کھانا کھاتے ہوئے نوالہ حلق سے نہ اتار سکا ۔۔اور میری آنکھوں سے وہ درد پانی کی طرح بہہ نکلا اور میرے لیے اسے روکنا ممکن نہ رہا۔۔۔۔

متعلقہ سوالات

0 ووٹس
3 جوابات 102 مناظر
0 ووٹس
2 جوابات 134 مناظر
0 ووٹس
1 جواب 99 مناظر

السلام علیکم،

ارود جواب پرخوش آمدید۔

ہم آپ کو مطلع کرنا چاہتے ہیں کہ اردو جواب کو Q2A کے تازہ ترین ورژن 1.8پر اپ گریڈ کر دیا گیا ہے اور اس کے ساتھ تھیم میں بھی ضروری تبدیلیاں کی گئی ہیں۔

اگر سائٹ کے استعمال میں کہیں بھی دشواری کا سامنا ہو تودرپیش مسائل سے ہمیں ضرور آگاہ کیجیئے تاکہ ان کو حل کیا جا سکے۔

شکریہ



Pak Urdu Installer

ہمارے نئے اراکین

558 سوالات

740 جوابات

391 تبصرے

1.6k اراکین

...